Eind vorig jaar vonden de EGR Operator Awards plaats in Londen. Hier won Group (wederom!) een prijs voor Beste Klantenservice. 2016 was wat dat betreft sowieso een bijzonder goed jaar voor de Group.
Het bedrijf won ook prijzen voor Best Slot Game App en voor App of the Year. Bovendien werd het mobiel casino uitgeroepen tot het grootste ter wereld.
Beste Klantenservice prijs voor Group
Tijdens de jaarlijkse EGR Operator Awards, de 12e op rij, viel de Group opnieuw in de prijzen. Dit keer was het een award voor Beste Klantenservice. Enkele afgevaardigden van de klantenservice waren tijdens het evenement aanwezig. Zij mochten vol trots de prijs in ontvangst nemen. Onder hen was ook een Nederlandstalige agent aanwezig.
Casino en Casino onderdeel van Group
Zoals je misschien weet is de Group een groot overkoepelend bedrijf waar vele merken bij horen. Zo ook Casino en Casino. Het Zweedse moederbedrijf kocht deze Nederlandse merken nu ruim twee jaar geleden. Sindsdien zijn er vele spellen toegevoegd aan het assortiment en hebben de sites een make-over gekregen. De destijds vernieuwde lobby van Casino heeft gaandeweg trouwens nog meer veranderingen gekregen (waaronder de huisstijl).
2016 goed jaar vol prijzen
De prijs voor Beste Klantenservice was zoals gezegd niet de enige voor de Group. Het Zweedse bedrijf won namelijk ook in elk geval twee andere prijzen:
- App of the Year Award
- Best Slots Game App Award
Beste casinoapps, grootste mobiel casino
Niet alleen werden twee van dit online live Casino’s casinoapps de beste apps genoemd. Ook werd het mobiel casino uitgeroepen tot de grootste van de wereld. Het achterliggende platform is met de nodige technologie veranderd in een supersnel platform. Dit zorgt voor een prettige speelervaring. Naast het snelle functioneren van de mobiele casinosite, zijn er allerlei nieuwe functies toegevoegd.